Expert på att dagdrömma

Med bara några få dagar kvar av sommarlovet kan man lugnt säga att jag börjar tröttna på det befintliga vädret... Vart har solen tagit vägen?
Thailand verkar ju alltid ha fint väder, så den har säkert valt att lysa lite extra där borta i år! Enligt mig är denna hypotes en mycket god anledning till att spara lite pengar, samla ihop sitt pick o pack och faktiskt pallra sig dit! Nu, med det samma! Fatta härligt det skulle vara? På dagen skulle man ju självklart ligga och sola sig så där perfekt gyllenbrun (lagom till skolstarten!) på den alldeles vita och finkorninga sandstranden, bada i det kristallklara turkosa vattnet, shoppa billiga lågkvalitetskläder och käka typisk thaimat. Och jag skulle ju kunna använda min nya baddräkt också :) Sedan när natten skulle ta vid skulle man dricka exotiska drinkar på en bungalow-bar precis nere vid vattnet, och där skulle man inse att den längste av alla de där snygga hunkarna som ägnar all sin tid åt att gå runt och spänna sig på beachen dagtid faktiskt var riktigt trevlig. Hand i hand med honom skulle man sedan gå ut och sätta sig någonstans (har de klippor där?) för att kolla på solnedgången... Suck.
Snälla söta rara Du, ta mig till Thailand! 
Nu!

image165

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0