Göteborg

Tjoho! Idag har jag varit i Göteborg och träffat min kära vän Sigrid :) Ett mkt kärt återseende, har inte träffat henne sen mars ju, då jag praoade där.. Vi har iaf ägnat dagen åt att shoppa, käka och fika :) Vi gick till en jättemysig kaffebar, som jag aldrig sett förut, och det var riktigt gott :) Så idag har jag självklart shoppat en hel del: en svart/vit blommönstrad baddräkt från Topshop (sjukt cool, älskar den så jäkla mkt!), en t-shirt-klänning från Monki, en väst från Topshop (som jag fick på köpet av baddräkten) och en marinblå rosett till håret. Och jag är nöjd, nöjd, nöjd :D Slänger upp lite bilder på mina fynd imorgon, för nu vill jag sussa..
Bonne nuit!

                                              
Bild på mitt bästa köp (baddräkten) lägger jag upp så fort jag har fått en "live"...

Kommentarer
skrivet av: jeppe

Skit snygga kläder, diggar verkligen t-shirten.

2007-08-15 @ 11:34:41
URL: http://zoulias.blogg.se
skrivet av: cecilia

Gör du det? Det var den jag försökte förklara.. :P ^^ Men vad glad jag blir :)

2007-08-15 @ 12:03:58
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0