Helg

Sorry att jag inte skrivit ngt på ett par dagar, har haft så jäkla mkt att göra! I fredags var det nämligen fest i Skara, så jag var tvungen att stressa hem som fan för att hinna göra mig i ordning innan bussen gick (i skolan hade vi förresten brännbollsturnering med alla moppare, o vår klass kom 2:a!). Men den var ändå försenad, så jag var tvungen att lifta in, o sen fick jag ändå springa sista biten för att hinna med 203:an... Grr! Väl i Skara förfestade jag först med Klas kompisgäng i hans lägenhet, o sen trallade vi bort till Muséeparken, där alla esteter höll till. Trevligt, trevligt :)
När klockan sedan närmade sig 23 gick vi in på Olin's, o där träffade jag mina underbara nya klasskompisar från Skara: Christin o Bodil :) Vi hade riktigt, riktigt skoj, faktiskt :)
O igår ägnade jag hela dagen åt att jobba på min mosters 50-års kalas, o idag har jag spelat in Wish You Were Here, tsm med min käre bror :)
Dags att sussa! Pusshej <3
         

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0