Karneval

Shit vad skoj det var igår :) Så mycket roligt folk i så fina kläder och utstyrslar... Själv var man ju 80-tals-brud då :D Fan vad härligt det kändes när vi strosade omkring i folkvimlet med vår lilla bergssprängare (Ida, du var bäst!) och sjöng i för full hals till Girls Just Wanna Have Fun om och om igen :D Vi var fanimej bäst!

    
Sedan träffade man ju självklart hur mycket roligt folk som helst (spana in bilderna på www.ceciliakallin.bilddagboken.se!), precis som det ska va! Och en som jag blev riktigt förvånad över att se var självaste Jesper Kans :) Trodde aldrig jag skulle träffa honom igen, men ack så fel jag hade.. xP
Hur som helst somnade jag ngn gång strax efter 4 tror jag, efter en lång väntan på taxi. Tack o lov var jag ensam hemma, så det gjorde inte så mycket att jag kom ngn timme sent! (A)
Om du läst min blogg tidigare tänker du säkert att jag borde ut o fysa ist för att festa, med tanke på NM... Men igår tränade jag faktiskt. Lite.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0