Skara-bor & volleybollare

Idag har jag "lärt känna" ytterligare några i min nya klass, o nu kan jag nog nästan alla namn också, tror jag :) *stolt* Vi har fått riktigt grymma lärare, så det är nice. Efter lunch gick vi på rund-tur med 2:orna, som var riktigt trevliga (Skara upprätthåller som tur är inte bla volleybollarnas tradition nollning...).
Efter skolan gick jag o tittade till Klas i hans nya lägenhet (finfint, vill jag lova!), o sen gick vi till nån liten park o käkade pastasallad tsm med hans kompis Lina. Hon är en riktigt härlig Skara-bo :) Väl i parken mötte vi massa andra Skara-bor, så nu lär jag ha några äldre personer att hälsa på i korridorerna o på stan, o det kan ju alltid vara bra :P
Efter det tog jag 17.20-bussen hem, o väl i Falköping träffade jag Vanessa, som jag käkade glass med :) Efter det skulle jag egentligen åkt hem, men då kom jag på att jag o Martin kunde åka till volleybollägenheterna ist :) Så vi hälsade på Sofia, o hon visade oss runt i 23:an. Alla är så glada o trevliga där :) Älskar volleybollhusen! <3

image178

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0