Stämningsfulla Skara

Andra dagen avklarad :) Denna var bra mycket bättre än den igår; hade tom sovmorgon till 9.00 (fast den kunde jag iofs inte utnyttja pga busstiderna, men ändå :P)! Jag har hur som helst pratat med riktigt många från min nya klass idag, o även endel från a-klassen, så det känns riktigt bra :) Av de 20 tjejerna i min klass finns det flera st som jag känner att jag kan komma bra överens med, så jag tror att jag kommer trivas trots schemat o pendlandet o allt.. Har tom hittat en tjej som går i samma franska-grupp som jag, o hon är riktigt skön (en Skara-bo, så klart :P), så vi har bestämt att vi ska sitta bredvid varandra på den första lektionen (som är imorgon bitti) :D Christin heter hon :)
Förresten verkar hela Skara, o folket i staden, utstråla ngn sorts trevlig o välkomnande energi, så jag börjar tro att jag kommer att få det riktigt trevligt de närmaste tre åren :) Man kan ju hoppas iaf.
Bon soir!
image177

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0