Trött tröttare cissi

Marathonrock 2007: kvällen / dagen efter

  • Mycket folk (så klart). Tom vissa av de trötta o nyinflyttade volleybollarna var där :)
  • "Efterfest" i 23:an (jävlar vilket drag! Eller..?)
  • Pizzadelning (johodå, det sätter sig inte fter en festkväll, eller hur Tina? Så jag, Anton, Felix o Edvin passade på att dela en. O Edvin var så snäll att han bjöd :) Tack så mkt!)
  • Stjärnfallsspaning (mysigt, men jäkligt kallt vill jag lova! Dessutom såg vi ju bara ett enda... :/)
  • Filmnatt med Sofie, Anton o Felix (Click)
  • 3 h sömn (=jag är jäkligt trött idag)
  • Varvade Rummel o Rabalder-spelet (jag var bäst)
  • Fika med sockerkakssmet
  • TV-spel (jag var sämst)
  • God natt igen!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0