Förväntan

Idag har varit en ganska så bra dag. Är lite trött, men inte så farligt. Var nära på att somna på ljudtekniken förut, men det var faktiskt inte mitt fel! Vad ska man göra när man måste ligga ner för att se en stackars liten datorskärm, o det som det berättas om dessutom är (nästan) helt ointressant? Det blir ju heller inte bättre av att man får axelmassage av en kompis.. Det kan man ju liksom inte bara neka till!
Annars har jag fixat ledigt från första lektionen imorgon, matte. Vi jobbar ändå individuellt, så det gör ingenting. Jag vill nämligen att min kära lilla familj ska kunna fira mig på morgonen (den kvinnliga delen av min familj går nämligen upp vid den tiden jag åker hemifrån, därav vägrar de fira mig på morgonen... Ganska förståeligt.). Jag fyller nämligen år imorgon! :D Haha, naiva jag tyckter fortfarande att det är skiiitskoj att fylla år, så shut up. Varför inte glädjas när tillfälle ges?
Idag tänker jag på mina vänner :) Lite så där speciellt på Sofia B (bilden är från sommaren 2005) som fyller år :) Grattis! Sen planerar jag att bjuda in alla mina närmaste vänner; dvs "gamla" vänner, volleybollare o "nya" vänner (från MoP) till typ en middag, så att alla får träffa varandra. Vore inte det skoj? :)
image294
De jävligt sexiga
av Jessica Magnusson
1. Tina  2. Ida  3. Jessica  4. Fanny  5. Jag  6. Klara

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

imorn äre din dag snygging :D

2007-12-03 @ 18:11:03
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: cecilia

Jajjemen :) Jag lääängtar haha! :D

2007-12-03 @ 18:16:34
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0