Gemu

Idag har jag bara varit hemma heeeela dagen :) Dock har jag varit tvungen att plugga en hel del gemu (gehörs- o musiklära), eftersom vi har terminsslutprovet för den kursen imorgon.. Man ska typ kunna höra vilket ackord som spelas, o sen ska man i noter kunna skriva ner exakt vilken melodi man hör, både rytmiskt och melodiskt... Ooooops! Ganska så svårt, JA! Hur som helst så tror jag att det kommer att gå ganska så bra iaf.
Dagens tanke ägnas åt alla julklappar som jag inte har köpt än... Tur är iaf att man i Skara slutar redan i övermorgon (tisdag --> 2 skoldagar kvar!! :D), medan andra städer faktiskt inte slutar förrän ons eller tors, vilket innebär att jag defenitivt ska bege mig till Gbg på onsdag!! :) Skooooj!
image313
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0