God Jul

Kvällen har så klart varit riktigt skoj, precis som jag trodde :) Haha, kvällens bästa var lugnt när jag, Klara o Jessica satt o spekulerade i vilka filmsekvenser som jag med i Kalle Ankas Jul:
Jessica: jaaa, o sen så har vi ju den där som sitter o luktar på blommorna under trädet..!
Jag: Ja, just det! Rudolf!!!
*gapflabb från Jessica, o även från mig när jag inser mitt sk misstag...*
Klara: Va? Sa hon Ior??
HAHA!! ;D

image339
snodde lite av texten clara o jessica skrivit in på sina bdb för de va så bra skrivet ;)
Ikväll var det som sagt minijulafton hos Jessica som gällde.
Jag, Jessica, Ida, Clara, Fanny och Klara hade köpt varsin julklapp för ungefär 100:-
Vi la alla i en stor säck som Jessica hade skaffat fram.
Sedan så satte vi tiden på tjugo minuter och slog med en tärning tills tiden tog slut.
Varje gång man fick en etta eller sexa så fick man välja om man ville byta eller behålla julklappen man höll i. Det blev lagom spännande och stressigt där i slutet ;p

Jag fick Claras julklapp som innehöll ett vattendroppformat halsband o en jättegott doftande duschkräm :) taaack! <3
sen så blev det att mysa med chibbar, popcorn, massa godis, julmust o julmusik, ljus o annat mys!
Tack alla tjejer för en superbra kväll, hade hur kul som helst! :D

Dagens tanke: GOD JUL till er alla :)
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

hahahahah, fy va kul:D
tack för kvällen sötnoooos

2007-12-24 @ 01:30:11
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: clara

tack detsamma :)
goooood juuuuul stumpan

2007-12-24 @ 09:11:53
URL: http://www.clarasundh/nogg.se
skrivet av: cecilia

Jessica: ja, det var mkt skoj :D tack det samma gumman :)
Clara: God Jul! :)

2007-12-24 @ 13:55:38
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: Jesper

God Jul!!

2007-12-24 @ 21:43:01
skrivet av: cecilia

God Jul Jesper :)

2007-12-30 @ 12:48:13
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0