Hello Sofie

Igår åkte en mycket söt flicka vid namn Sofie Florentina Rabe med mig hem efter skolan :) Klädd i svarta lackpumps, lila tights, ett mycket fint halsband och en egendesignad kjol var hon snygg, snygg, snygg!
Vi såg iaf på Da Vinci koden, o den var som vanligt jättebra :) Julia borde också ha varit med egentligen, men vi får se den en annan gång c(: Sen så fick jag också min födelsedagspresent :) Jättemycket fint :) Bla den söta Hello Kitty-klubban ni kan se här här under :)
Idag spelade jag förresten match med damlaget mot Kungälv. Riktigt skoj faktiskt :) Vi vann med 3-0, men det var rätt bra med match iaf :) Sophie, Gisela o Emma är riktigt grymma, alltså! Sen var det en till tjej som utmärkte sig, fast henne kände jag inte igen... Kul att se iaf :)
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0