I väntan på jul

Igår var det julavslutning i Skaras domkyrka :) Typ alla av skolans körer sjöng, utom MV, o det var riktigt fint mestadels. Sen tog jag bussen hem redan vid 13.25 (wiiiie!), o så strövade jag runt i Falköping en ganska bra stund innan jag träffade Julia :) Vi hade nämligen planerat en överaskning till Sofie (som fyllde år 11/12)! Först fixade vi en mkt vacker ros till henne, o sen gömde vi oss inne på Djurshoppen för att spionera på henne. Någon dag tidigare hade vi sett till att hon fått ett brev, där det stod att hon skulle komma till Mingus 17.30, för att träffa de anonyma avsändarna som beskrevs i brevet som "snälla och lagliga medborgare"... :P Hon dök upp iaf, o vi lät henne stå o vänta där utanför dörren ett litet tag (mohaha!). När vi väl visade oss sen verkade det iaf som om hon blev glad över att det var vi som bjudit in henne, så att det inte var ngn icke önskvärd haha! Eller ännu värre - ingen alls! Hon hade tydligen tvekat på att gå dit, eftersom hon tänkte att det kunde vara ngn som bara drev med henne! Men så var det ju inte, vi hade banne mig en förbannat rolig kväll :) Nostalgi var ordet.
Idag har jag förresten varit i Skövde :) Handlade klart mina julklappar (trodde jag). Men sen när jag kom hem hade jag nyss fått ett gb på bdb från Jessica o Ida som handlade om en mkt rolig grej :D, så nu måste jag köpa en julklapp till.. :P Så det blir nog Skövde på fredag igen, för imorgon ska jag o Mitchen ut till skogen o farfar för att hugga julgran, haha!

Obs. Bilden från i måndags, i förrförra inlägget :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: elin

haha jo, men måste ha det mottot så folk inte tror att jag är bra på att blogga. för det är jag inte x) då förväntar dom sig ju ingenting:)

2007-12-20 @ 02:02:28
URL: http://eluz.blogg.se
skrivet av: cecilia

Haha, näää, det klart c(:
Det var ju bra tänkt av dig haha..!

2007-12-20 @ 23:23:24
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0