Lucia

Dagen började med att jag tog bussen till Skara vid 06.15, skulle nämligen va i kyrkan en timme senare. Lite jobbigt, menmen.
Luciatågen sen gick iaf ganska bra (utom utgången andra gången, men vad fan kan man räkna med när en hel kör går o sjuger samtidigt i en domkyrka?). Mår lite bättre idag iaf :)
Har dessutom träffat Julia idag; hjälpte henne att plugga inför sitt historiaprov imorgon (nu är jag med andra ord expert på vad som hände i Sverige ända från Stenåldern till Upplysningen, haha). Det var riktigt skoj att träffa henne, känns som om det var ganska länge sen sist, men det är ju faktiskt bara en vecka sen.
Hur som helst så bokade vi bord på Mingus inför torsdagen den 20 dec :) För den där middagen jag har skrivit om förut. Skoj! :)
När Julia var tvungen att bege sig hemåt gick jag till 23:an o pratade med Julia o Lisa en stund :) Stackars Lisa hade blivit av med både sin mobil o sitt kontokort igår under Ålle, o fått kortet tömt på alla pengar hon hade... Fy fan, säger jag bara! :/ Grrr!

Fr.v: Julia i 7:an, jag o Elina, tärnor, o mina otroligt snygga volleybollälsklingar på Ålle igår :)

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Lisa

Fy fan säger jag också! ge mig mina pengar!! Grrrrr! haha=)

2007-12-14 @ 14:56:33
URL: http://petterssonlisa.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0