Lusse

Idag var det meningen att jag skulle ha gått på Lusse i Skara med Tina o Moa. Allting var planerat o så, o jag såg verkligen fram emot det. Hade fått låna ängelvingar o en gloria av Bodil, o jag hade fixat med tyll till min klännnig... Fast jag visste redan igår att jag kanske inte skulle kunna gå; för jag hade huvudvärk. Hoppades dock att det skulle gå över tills idag, men det har det alltså inte gjort :(
Sen är jag så förbannat trött också! Men det känns så dumt att inte åka med Moa o Tina nu, för de har frågat flera gånger förut, men då har jag typ varit borta o så, så då har jag inte heller kunnat..  :( Jag känner mig som en riktig svikare. Men det värsta är att vi ska samlas vid 7.00 i domkyrkan i Skara imorgon (detta jäkla luciatåg...), så jag kommer att vara astrött i vilket fall. Iofs lite piggare än om jag hade gått på lusse.
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

nej vi är inte sura
men vi saknade dig :)

2007-12-13 @ 15:55:00
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: cecilia

Okej, vad bra :P
Ja, jag saknade er med.. Förstås!

2007-12-13 @ 21:44:24
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0