Min födelsedag

Min födelsedag blev väldigt bra sen :) Först hade jag ju sovmorgon från mattelektionen, så kunde ta bussen en timme senare plus att jag blev grattad på sängen av min kära familj :)
Väl i skolan hade vi först svenska; o sen hade Bodil o Johanna förunderligt bråttom med att komma ner till mop... hmmm?
Vi tog iaf den tidiga bussen ner, o när vi kom in fick jag en halsduk omknuten runt mitt huvud av Bodil, så att jag inte skulle se något haha! Vi gick in till köket, o där börjas det sjungas för mig! :) När jag får av mig ögonbindeln står jag framför ett dukat bord fullt med serpentiner o Nalle Puh-servetter, ballonger uppsatta på väggen o sen en underbart jättejättejättefin tårta på bordet! Fatta glad jag blev! :' )
Tårtan var skitgod såklart, o gjord av Michelle o Elina :) (Okej, jag hade misstänkt liiiite dagen innan, eftersom Michelle plötsligt ringde till mig o frågade om det var något mer än nötter jag var allergisk mot... Sen det sista avslutade hon med att säga "Grattis i förskott!"...!)
Men jag vill iaf tacka Bodil, Elina, Johanna och Michelle för denna underbara födelsedagspresent! :D Blev skitglad ska ni veta! Det var verkligen som att ha typ sexårskalas igen, bara ett decennium äldre... Nostalgin nådde verkligen sin topp när Daniel o den där andra killen i 3:an satte på Spice Girls, HAHA!! Skoj, ju! :D


Sen på kvällen kom släkten hit, o då var det dags att käka tårta igen (haha, förlåt, men jag var bara tvungen att lägga in min mycket vackra o hemmagjorda paintbild på de tre tårtorna...c(: )! Men dagen var iaf mycket trevlig :)
Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0