"Min" middag

När kvällen sedan föll denna torsdag, var det dags att bege sig till Mingus :) Jag hade, som jag nämnt förut, samlat ihop ett gäng tjejor för middag där. Jag ville liksom hitta på ngnting iaf, för att fira min födelsedag!
De jag hade bjudit var vänner från högstadiet o vissa ännu äldre dagar, volleybollare, några tjejer från min nya klass i Skara o så klart alla babes från förfestgänget. Tyvärr kunde inte volleybollarna komma, för de hade åkt hem redan. Hur som helst hade vi riktigt skoj; o det var underbart att träffa alla på samma gång!
Jag höll förresten ett litet tal medan vi väntade på maten :) Fånig som jag kände mig, stod jag upp o pratade, ständigt med läppar prydda av ett stoooort leende, o stundtals vilt gestikulerande med armarna. Det lilla talet gick ut på att presentera alla för varandra, o efter att jag kommit ungefär halvvägs runt bordet insåg jag att alla mina vänner är "snälla" o "roliga"..! Haha, gud vilka orginella ordval! c(: Menmen, det är ju sant faktiskt, så jag körde på det spåret hela vägen igenom. Ibland lyckades jag riktigt bra, o jag tror det var uppskattat av de flesta (det utbröt nämligen högljudda skratt runt om hela bordet titt som tätt) :) Dock vill jag påpeka att jag faktiskt inte är ngn stå-upp-komiker, så därför hoppas jag att inte ngn tog illa upp även om jag inte sa ngt jätteroligt om just den... :P Jag försökte faktiskt! Hursomhelst tycker jag sjukt mycket om allihop! <3
Tack så mycket till alla er som kom, tack för sången, o tack för presenterna :D
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

tack för en superkväll:D

2007-12-23 @ 23:52:01
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: cecilia

Tack själv sötnos :D Underbart att du kom ju!

2007-12-24 @ 00:37:07
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0