Oro

Teaterboven släppte en extraföreställning igår em, som inte hann sälja slut. Då passade jag på att fråga mina kära små vänner :) Eftersom jag var så sent ute kunde dock bara Tina o Moa, men det var så klart skoj iaf :)
Efter det åkte jag iväg på lagfest hemma hos Hanna :) Det var riktigt skoj, Fia är ju asskön haha! :D
Efter det fortsatte förfesten nere hos Fia, o sen skulle alla gå in på Terrassen, där Björn Rosenström skulle spela. Vanessa, Patricia o Jag skulle också få komma in. Kanske. Inte för att jag är ngt större fan av honom, men det hade liksom varit som en skjo grej bara :) Det fanns bara ett enda problem: jag visste inte hur jag skulle komma hem. Mamma o pappa brukar alltid ringa minst en gång varje kväll jag är ute, men så var inte fallet denna gång. Så jag försökte ringa dem, men ingen svarade. Inte hemma heller. Då drog jag slutsatsen att eftersom det var runt midnatt så låg pappa o Michelle o sov, Charles var hos Linnéa, o mamma (som alltid brukar vara hemma vid 23) hade så klart varit med om ngt hemskt! Varför annars varken ringa eller svara?! Därför bestämde jag mig att inte gå in, trots att vi fick, utan jag åkte jävla skitdyr helvettestaxi ända hem.
När jag sedan kom hem hade jag ju ingen nyckel, o ingen öppnade, o sen fick jag syn på ett par strålkastare från en bil. Jävlar, vad rädd jag blev! Stod taxin fortfarade kvar o bara väntade på att jag inte skulle komma in, så att han skulle komma o våldta mig eller ngt? AAAHH! :S Jag fortsatte att knacka, o så hörde jag fotsteg. De kom närmare o närmare, o sen hörde jag en röst som sa: "Hej, har du ingen nyckel?"
   

Pust! Det var bara pappa! Han o mamma hade tydligen pratat med regissören i källaren efter föreställningen, där det inte fanns ngn teckning. Ur mitt nya perspektiv jag hade att se genom verkade allt jag gjort de senaste timmarna så ohyggligt onödigt..! Väntat på att få komma in på Terrassen för att sedan bara åka hem, betalat 160 :- i taxi (när mina kära föräldrar kom hem typ 5 sek senare, + att Linnéa o Charles tydligen kommit hem med taxi bara några min innan mig...). Buhuuu!


Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0