Början av juli

Ja, början av juli har ju inte direkt erbjudit ngt vidare bra väder :/ Jag har tillbringat den största delen av denna regniga juli-månad i Lysekil, och det har ju inte direkt varit ngt vidare. Tråkigt, regnigt och tjatigt. Det enda jag har gjort har typ varit att läsa Gossip Girl, fixa med fotoalbumet och gått på stan. Jo, jag vet. Det där sista låter jävligt lockande, men när man gör det dag ut och dag in, i en liten stad som Lysekil, ja, då tröttnar man faktiskt.


Men sedan en vacker dag anlände min söta Julia Green till Norra Hamnen :) Underbart! Vi åkte båt, käkade glass och det var riktigt, riktigt mysigt :) Dessutom hade jag en privat guidning i nästan hela Lysekil för henne :P
Vi sov i "min" lilla sjöbod, och sedan åkte vi på båttur till Kornö dagen efter. Mycket trevigt :)


Ja, och nu har jag varit hemma i tre nätter. Tröttnade på vädret, nämligen. Tind har varit här och hälsat på, och hon har åkt med Michelle till Lysekil nu. Men jag stannar hemma tills imorrn för att  träffa Jessica och några till. Kommer nog bli riktigt skoj :) Men innan det ska jag fika med Sara, och efter det ska jag sova hos Elin :) Nääe, måste sluta nu, annars missar jag väl bussen! Ciao!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0