Bröllop + cruising

Vilken jävla rolig dag :D Igår kom jag hem från Lysekil (givetvis efter en hel del shopping på Torp...), för att idag åka ut till ett riktigt glassigt hus på landet mellan Falköping och Skara. Jag skulle nämligen sjunga på ett bröllop, och det gick riktigt bra :) Fast minns inte riktigt vad brudparet hette...

         

Nu har jag iaf just kommmit hem från cruisingen i stan! Förfestade med en massa härliga tjejer hemma hos Ida (bästa förfesten ever, säger bara det...! :D ), och efter det begav vi oss ner mot cruisingens Mekka: Plantis (...)! Rikitgt skoj har det iaf varit, synd bara att jag behövde åka hem så tidigt... Ska nämligen med ett tåg redan 09.52 imorgon, mot Gbg, och efter det ska jag, Martin Erkenborn, Sofia Björndahl och Olof Österlund ta färjan till Danmark. Jag tror och hoppas att det kommmer bli jäkligt skoj :D Det är typ en EU-grej, som bara går ut på att vi ska lära känna ungdomar från 6 andra länder i Europa. Rikitgt kul blir det nog :)
Så nu måste jag upp o packa, (Cecilia Kallin gör det självklart 7,5 h innan avresan hemmifrån...) o sen ska jag sova! Godnatt alla <3

Ps. Julia, kom ihåg vad vi lovade varandra: minst en gång i veckan måste vi ses nästa läsår! O som vi sa, "detta är inget fyllelöfte!"... Upp till bevis! Vill verkligen inte mista dig, du betyder för mkt <3 Ds.

Kommentarer
skrivet av: julia green

klart som fann att det inte var ngt fyllelöfte. JAG ÄLSKAR DIG !!

2007-07-29 @ 13:40:28
skrivet av: cecilia

Vad bra sötaste du <3 För det råkar vara så att jag älskar dig också! :)

2007-08-01 @ 20:01:07
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0