Juli

Ja, och så kom då dagen när det var dags att åka hem igen... :( Det känns jävligt konstigt att ha sett Jesper för sista gången :/ Tänk att vi var så tajta i mars, och att han nu ska ut helt ur mitt liv. Il me manquera. Bye bye, hoppsan hejsan, nu ses vi aldrig mer igen, habibi. Livet är allt bra knepigt ibland...
Men en sak som var bra var iaf att vi sovit på hotell, annars hade jag väl typ dött när vi behövde gå upp tidigt för att hinna med tåget :P Det avgick nämligen från stationen redan vid 10, så det var bara att ta sig i kragen och pallra sig ner dit. När vi väntade på det anknytande tåget i Örebro gick vi och tog en liten fika iaf, så det var mysigt :)                                           
Mindre mysigt var det dessvärre igår kväll, när jag skulle gå o lägga mig. Ensam hemma. Mörkt. Jag hatar det. Faktiskt. Och lika mysigt lär det bli ikväll igen. Fan.
Annars har jag träffat Julia idag, vi var o käkade lunch på Mingus. Fan vad jag älskar henne :) Så jävla underbar är hon.
                                          
Ja, o nu sitter jag här igen, framför datorn. Det blir det nog inte så mycket av framöver, för nu ska jag va i Lysekil under i stort sett hela juli, och där har vi ingen dator. Avspärrad från omvärlden. Eller kanske befriad, jag vet inte. Så nu vill jag passa på att önska alla en trevlig sommar (och neeeeej, jag heter inte Gun-Britt, är 54 år, och jobbar som förskolelärare. Jag vill göra det ändå..!)! Ta ledigt från livet, så att du kan leva lite också..

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0