Julia på besök

Nu har jag äntligen fått tag på en dator här på stans lilla bibliotek.. :P Har precis varit och "lämnat av" Julia vid bussen, hon har nämligen varit här på besök :) Vi har varit på promenad, båttur och en liten stadsvandring. Riktigt mysigt, så klart :) Kan det bli ngt annat med henne i sällskap? Men jag ska berätta mer om de senaste två dagarna när jag kommer hem igen till kära Leaby.. :) Och då kommer det självklart bilder från hela sommaren också! :D Fast jag ska nog hem först på cruisingen, för jag ska nämligen sjunga på ett bröllop dagen efter. Och sedan på söndagen bär det av mot Danmark tsm med Martin, Olof och Sofia :) Blev tillfrågad att vara med i ett EU-projekt där, och självklart tackar man väl ja till en tiodagars gratis semester? Dessutom kommer det 24 andra ungdomar från 6 andra länder. Skojskoj :)
Nääe, nu måste jag skynda mig att kolla bilddagboken också, innan min tid är slut :S Byebye, saknar er alllllla <3


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0