NM i Finland till hösten

JAAAAA!!!! Jag kom med! :D Fick nyss ett sms från Martin Karlsson där han skrev att han erbjöd mig en plats i laget som åker med till Finland för att spela Nordiska Mästerskapen i höst! :D Shit, vad glad jag är!! Det känns så skönt nu, för det känns som att jag gjort helt rätt gymnasieval. Det som tog emot när jag tackade nej till volleybollen var ju alla vännerna där, och även landslagsplatsen. Men nu fick jag vara med ändå, och jag är verkligen överlycklig! :D Så, det blir alla volleybolltöser + Felicia och jag själv som beger oss till Kourtaine den 6-10 september :D Gissa vem som ska ut o springa o fysa nu?

Kommentarer
skrivet av: din svedala tös <33

kom både du och felicia med? :D:D:D: jaaaa:D då behvöer jag inte vara själv i finland!!!!

2007-07-24 @ 17:18:46
skrivet av: cecilia

Haha! Jag vet! Så jävla bra :D :D :D Det kommer bli så jäkla skoj sötnos <3

2007-07-27 @ 22:01:08
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0