About me

Egentligen borde jag packa inför festivalen nu, men de här frågorna var ju så roliga, så jag kände mig tvungen att publicera dem nu! Allihop kommer från Jespers blogg.

PERSONLIGT 
Namn:
 Cecilia Ellen Kallin
Födelsedag: 4 december
Hemstad: Falköping
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkblond
Längd: 178cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytte
Skostorlek: 41
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Äckliga gubbar
Mest använda namn på msn: cecilia 

FAVORIT
 
Färg: Svart och vit (och ibland rosa...)
Mat: Thai eller burmesiskt
Sport: Volleyboll
Glass: Klings Toffe/Baileys eller Persika/Hallon
Godis: Choklad! Choklad! Choklad!
Affär: Monki
Nummer: 7
Tuggummi: Extra?
Helgdag: Julafton, eller kan jag säga min födelsedag?
Årstid: Sommar
Radiostation: Mix Megapol, antar jag
Kroppsdel på motsatta könet: Händer, mage och rygg :P 

VÄNNER OCH LIVET
 
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ärligt talat är ingen särskilt lik..
Vem är mest högljudd: Sofie & Cajsa (när de skrattar)
Vem får dig att skratta mest: Jessica Magnusson (Vi har världens bästa humor!!)
Vem har du känt längst: Sofie
Vem är blygast: Jag har inga blyga vänner!
När grät du mest: Typ tre olika tillfällen
Bästa känslan: Vara riktigt jävla kär :)
Värsta känslan: När någon har ljugit om något viktigt för en
Vart vill du bo i framtiden: Först i Paris, London eller kanske New York, och sen i Sverige 

HAR DU NÅGONSIN
 
Varit kär: Ja, två gånger
Rymt hemifrån: Ja, några minuter
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: Räknas vindskydd?
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja, haha, det vore ju asskoj! :D Tänk att bara resa omkring i världen och få ha på sig massa designer-kläder :)
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Haha, jo tack. T.ex. när jag i tvåan bad Cajsa att ge tillbaka den andra halvan av kompishjärtat jag gett henne, haha. Jag ville ge den till Sofie istället...
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Nej
Varit på scen: Ja, många gånger
Retats: Ja
 
DU 
Svär: Ja
Sjunger bra: Jag vill ju jobba med sång och musik i framtiden, så det hoppas jag. Jag tycker det är jävligt skoj iaf :)
Duschar dagligen: Nej, inte riktigt
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Jag tror inte på evig kärlek, men jag vill nog ändå gifta mig 
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, oftast
Gillar åska: Ja, det är ju skitmysigt :)
Spelar något instrument: Lite gitarr, piano och förut spelade jag tvärflöjt, haha :P
Äger en ipod: Nej, tyvärr
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Räknas blogg?
Sjunger i duschen: Ja, nästan alltid, tror jag XP 

THIS OR THAT
 
Pepsi/cola: Inget
McDonald´s/Burger king: Burger King
Singeldate/gruppdate: Singel, tror jag
Choklad/vanilj: Båda!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film 
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Döv

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Nästan (ibland)
Skriva med båda händerna: Ja, fast vill inte påstå att det ser särskilt bra ut med vänster... :P
Vissla: Ja, kan tom knäppa med fingrarna nu *stolt :D
Blåsa en bubbla: Jajjemen 
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Japp
Nudda näsan med tungan: Nej, inte ens nära...
Dansa: Oui :)
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja, tror det
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: Pappa
Du msn:ade med: Cajsa eller Jesper
Du kramade: Mamma, tror jag
Du skällde på: Charles
Du sportade med: De blivande volleybollgymnasisterna :) 

SENAST DU
 
Skrattade: Rikrigt ordentligt var, på vår förfest på Lysekils klippor, runt kl 21 i lördags.. :D
Grät: Haha, också i lördags... Tina sa (i gott syfte) att jag var lik en viss person
Tuggade tuggummi: Söndags
Drog ett skämt: Lördags? Då drogs det jävligt många iaf.. :P
Sjöng en sång: Igår, Aldrig ska jag sluta älska dig & I don't know how to love him 

VAR ÄR DU?
 
Vad ser man utanför ditt fönster: Träd, altan, mur, staket
Lyssnar du på musik nu:  Sugarplum Fairys låt She
Vad har du på dig: En kort ljusrosa klänning.. :P
Vad är det på din musmatta: Den är bara svart 

TROR DU PÅ
 
Liv på andra planeter: Det måste ju finnas liv på nått mer ställe än jorden?
Mirakel: Nja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Spöken: Nääe, tror inte det 
Tomten: Haha, efter filmen jag såg igår (Polarexpressen), så måste jag väl säga ja  

ÖVRIGT
 
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Ja, eftersom skolmaten är som den är, är ett glas mjölk min lunch :/
Person du hatar mest: Jag hatar, hatar, HATAR säkerhetsvakten som inte släppte in mig på Lasse Lindh!!! Grrrr!!
Vad borde man uppfinna: En dräkt som omvandlar rörelseenergin från kroppens skakningar (när man fryser) till värme! Den kan man ha sen när det blir istid här igen! Jag ska få patent på den, sälja den till alla, och bli rik! Wiiihooo!! :D
Är du ett hälsofreak: Haha. Joo, ibland, måste jag erkänna.. :P
Vilket är det värsta vädret: Snöslask


Kommentarer
skrivet av: Jessica =))

älskling, gud vad glad jag blev när jag såg att mitt namn stog på den som fick dig att skratta mest :D jag håller verkligen med om att våran humor är bäääst :D:D:D<3

2007-06-29 @ 00:34:44
skrivet av: cecilia

Haha :) Alldeles sant, ju! :D :D :D

2007-07-01 @ 16:09:42
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: Lisa

Kom till vingåker den 17! Då Blir det lasse lindh för hela slanten! ;)

2007-07-06 @ 17:55:19
skrivet av: cecilia

Jasså? Juli? Fan vad skoj det vore sötnos :D

2007-07-11 @ 18:23:59
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0