Festival <3

Naaaaw, imorgon är dagen med stort d! :D Fy fan vad jag har längtat! Det är för tillfället bara 17 h och 15 min kvar tills jag ser The Sounds spela, 23 h och 15 min till Lasse Lindh, 47 h och 15 min till MANDO DIAO och 58,5 h till Sugarplum Fairy! Wiiiiiiieee!!! :D Om jag får tag på nån dator på hotellet ska jag skriva om dagarna (=nätterna) redan där, men om inte lovar jag att det kommer en mycket detaljerad rapport sedan när jag kommer hem! Och om du inte har något annat för dig kan du redan nu checka in min bilddagbok www.ceciliakallin.bilddagboken.se, för där har jag lagt in bilder på de mest populära och kända artisterna som jag ska se :) Ha nu en jävligt skoj helg allihop, det ska iaf jag ha...!
image98

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0