Göteborg

Idag har jag varit i Gbg och shoppat med Madde. Visade henne runt lite, hon hade typ aldrig shoppat utanför Nordstan.. Ack o ve. Vi var inne ett par timmar på Liseberg också, Fredrik var där, nämligen. Så där betalade vi 60 kr i inträde, och köpte svindyra åkkuponger, bara för att få åka Balder och Flume Ride. Onödigt, men skoj. Köpte föresten en kjol på Monki, denna underbara affär gör mig lyrisk!
               
Den där igelkotten såg jag och Madde vid stationen när vi kom hem. Söt va? :P

Sedan har jag ramlat med min moppe idag igen. Jag förstår inte hur jag bär mig åt, det är banne mig inte skoj att hålla på att förstöra den så! På vägen hem åkte Jesper förbi mig och Madde, i en bil. Han ropade ngt ut ur bilrutan, men jag hörde inte vad. Usch, vad jag skämdes. Det är så pinsamt att möta folk man känner när man åker moppe, tycker jag. Jag kör ju för sjutton som en kratta! Bara så att alla vet, jag har en moppe för att jag behöver den, inget annat. Men den blir väl min död...
Ciao habibis!

Kommentarer
skrivet av: jeppe

Haha jag ropade ta inte upp hela vägen :P haha
Skoj att du har skaffat en blogg :D

2007-06-05 @ 00:07:57
skrivet av: cecilia

Jaha.. okej :P Men det var ju Madde som tog upp hela, det gör hon alltid! Jag kör fan alltid så försiktigt vid kanten (A). Haha, det är du som har inspirerat mig :)

2007-06-05 @ 20:45:54
skrivet av: madde

ne det gjorde jag inte alls. :P det var ju du Cissi(!) :D

2007-06-11 @ 19:51:08

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0