Håård träning

Tjoho. Nu sitter jag här igen, och även den här gången är det snart dags för en liten tupplur. Tänkte bara skriva att tretimmarspasset igår var det roligaste någonsin (Jonas är håård), och det gick jävligt bra också :) Vi i laget har förresten precis gjort en "hejja-skylt" (av Sofias lakan), där det står just Jonas är hååård (observera att hans efternamn är Håård). Den blev riktigt fin, så Sofia och Josse ska ha den i sin lägenhet i höst :D Den är till matchen ikväll, mellan alla tränare (Good Guys VS Bad guys).
Har dessutom pratat mer med Martin. Han håller på och nästan ber att jag ska ångra mig, och tacka ja till gymnasiet. Jag känner mig så elak då, som att jag svikit honom. Han trodde liksom på mig. Men trots det så känner jag mig säker på mitt val. Att gå omkring tre timmar varje vardag och bara få skäll känns inte särskilt lockande. Då pendlar jag hellre.
Idag kom Lisa hit, förresten :) Har saknat henne, hon behövs här! Vi ska träffas på Peace & Love nästa vecka också, så det kommer bli grymt kul :D Jag & min habibi i Borlänge <3

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0