Inte många dagar kvar

Tjohooo! Idag har jag fikat med Cajsa, och så har jag äntligen lyckats få tag på hudkrämen jag letat efter, ända sedan förra sommaren! Det var typ en begränsad sommarupplaga då, och jag hann aldrig köpa den innan den försvann. Jag letade i typ 10 olika apotek (utan att överdriva), runt om västkusten, men jag hittade den inte. Men nu har jag tack och lov två flaskor på lager : )
Sedan så är jag mycket stolt idag, för jag har inte vurpat med min moppe en enda gång (ja, idag, alltså...). Jag har ju vurpat två ggr de senaste fyra dagarna. Jag kom på att det innebär att det varje dag är 50% risk att jag kommer hem med min moppe ännu mer repad. Det är inga vidare bra odds...
                                   
Bokade biljetter till Peace & Love igår! Tågbiljetterna är också klara! Underbart, underbart! Om typ 20 dagar får jag se både Mando Diao och Lasse Lindh live! Wiiiie! :D Gå in på www.peaceandlove.nu och spana in alla grymma artister som besöker Borlänge under festivalen!
Ciao!


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0