Klassresa

Kom hem från vår klassresa för typ nån timme sen. Jag trodde inte att det skulle bli så där jätteskoj, för vi åkte till Bodaborg och äventyrsbadet i Örebro. Men det blev faktiskt riktigt lyckat :) Igår kväll satt jag, Julia, Malin, Tina, Emma, Calle och Jocke inne på mitt, Julias och Malins rum och snackade om allt möjligt. Tina drog förstås igång med sitt sex-snack, som vanligt, haha. Innan det hade vi först varit på Bodaborg i Karlskoga och sedan några timmar inne i Örebros centrum. Jag och Malin hann förstås med några affärer inne i Karlskoga också, innan maten... På bara en halvtimme lyckades jag inhandla en röd basker, en guld/aprikos-skimrande schal och en Hello Kitty-necissär. Jaa, jag vet. Jag är grymt bra på impulsköp.
                                           
På bilden längst till höger syns svenskarna som lurade oss att de var engelsmän... XD

Idag höll vi till på äventyrsbadet. Det var skitskoj, och jag och Sofie var bäst på att åka! Vi höll hårt i varann, och åkte tillsammans ner för alla överbranta backar. Ont gjorde det, men det var banne mig skoj!
Nääe, nu ska jag lägga in fler bilder på ceciliakallin.bilddagboken.se, och sedan ska  Madde komma hit. Vi, och typ 6 st av Charles kompisar, ska ha grillkväll här om nån timme nämligen :D Ska bli skitskoj, synd att jag är så trött bara.
Ha det :)


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0