Liseberg

Här följer berättelsen om gårdagens skolresa till Liseberg (som jag var alldeles för trött för att skriva när jag kom hem):
Hela dagen började som vanligt några timmar för tidigt enligt min mening, och sedan efter lunch begav vi oss till Liseberg :) Jag satt bredvid min söta lilla Julia i bussen, och gick även med henne sen på nöjesfältet, tillsammans med Malin och Madde (mestadels). Att åka Uppswinget var nästan det första vi gjorde, den var helt underbar :) Den är min nuvarande favorit, plus Balder och Höjdskräcken då, förstås :D Under dagen så käkade jag mycket onyttigt (popcorn, sockervadd och lite godis), men det var faktiskt min sista godisdag. Jag har lovat mig själv att inte äta nått mer fram tills volleybollägret på lördag, och inte heller under det (fast glass går väldigt bra). Jag ska klara av det! Några bilder finns redan nu inlagda på min bilddagbok, föresten (joo, jag lovar..! ). Ciao!
      
image49
Julia och jag när vi åkte Balder

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0