Midsommar (söndag)

Vi började dagen med att gå upp riktigt tidigt (redan kl 10!), och gick sedan ner till bryggan för att lata oss, bada lite grann, och för att käka frulle :) Tina åkte tyvärr hem tidigare, hon ville väl åka med Robin, Eldar och Philip antar jag. Det var lite synd :( Men vi andra var ju kvar, och sedan när mamma kom ner drog hon oss i gummiring bakom båten :D Det var skitskoj, speciellt eftersom de andra tjejerna aldrig gjort det förr :D (spana in min bilddagbok för några riktigt härliga bilder.. XP). Efter det käkade vi lunch, solade lite, och sedan var det dags att gå upp till stugan för att göra i ordning efter oss. När klockan sedan slog 18.25 begav de sig mot Falköping igen. Helgen med dessa underbara töser var slut, men jag kommer aldrig att glömma den. Fy fan vad roligt vi hade habibis <3

      


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0