Midsommarafton

Wihooo! Det här har varit en jävligt rolig midsommar! :D Här följer berättelsen om den gångna helgen, fylld av allt som en midsommar kräver: vänner, lite solsken, havet och självklart fest! Det enda som fattades var alla traditioner...

Vid 16-tiden anlände Ida, Jessica, Klara & Tina till Västkustens mysigaste stad (enligt mig), nämligen Lysekil! Vi började med att käka (den första av måååånga måltider), och sedan gjorde vi oss i ordning för fest! Vi åkte först ut till Siviks camping, men begav oss snart till Löfgrens ist. Det första som hände när vi kom dit var att vi blev bjudna på fest i stuga 2, och dit gick vi efter att vi förfestat tillsammans med Fanny och Annie i några okändas tält... XP Sedan vandrade vi in till stan, och fortsatte festandet där, trots regnet. När vi sedan gick hem, runt 00.30, skulle jag tro, frös vi som attan, men sjunga kunde vi. Så vi tog i från topp till tå till tonerna av Sånt é livet och den där Heeeey, heeey, baby! Ooh! Aah!, ni vet.. XP Sedan var det dags att sussa!

          

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0