Sista träningen med älsklingarna

Nu är det snart dags för den sista träningen med alla söta volleybollälsklingar. Kommer sakna dem, men jag ska hälsa på dem så ofta jag kan i lägenheterna!
Tränarmatchen igår var riktigt skoj föresten, Good Guys vann med 3-1 (med andra ord förlorade Martin Karlssons lag. Mohaha!), och jag var speaker i de två sista seten. Riktigt skoj. Annars var morgonträningen idag ganska seg, jag längtar verkligen hem till min egen säng :P Men nu är det bara ett pass kvar, och det ska fanimej gå bra. Sista chansen att visa att man förtjänar en plats till NM. Hejja mig! ;P

Kommentarer
skrivet av: Julia :D din svedala-tös

Jag älskar dig (a) och din blogg! och vil lvill vill att du ska gå på gymnasite! och du kommer att komma med till NM! <3<3<

2007-07-08 @ 21:36:11
skrivet av: cecilia

Jag älskar dig med! O jag skulle troligen älska din blogg om du hade nån.. :P Ja, hoppas jag gör det! Tänk vad skoj vi skulle ha <3

2007-07-11 @ 18:25:11
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0