Skolavslutning

Åh, skolavslutningen var riktigt mysig idag :) Lärarna sjöng en egen sång, och det gick jättebra för alla körens solister! Min låt, Fields Of Gold, gick bra den med :) Lasse spelade riktigt fint, och hela låten kändes liksom känslosam :) Igår gick det riktigt bra också, för den delen. För första gången i hela mitt liv (av många olika tillfällen) fick jag sjunga The Rose utan att vara förkyld! Äntligen! Det var dessutom extra skoj, för alla i bandet var så himla trevliga och glada, speciellt Martin och Ahlbo :)
Nu ikväll har jag träffat åtta underbara töser från b, c och d. Vi gick och käkade på Mingus först, som en avslutningsmiddag, och sedan gick vi hem till Ida en stund för att invänta ett senare klockslag då vi skulle bege oss ut på en svinkall promenad, i bara ben, mot Plantis. Det känns så skoj att det blivit att jag börjat umgås lite mer med Ida, Jessica, Fanny, Klara och Malin och company :) Härligt gäng, tycker jag allt :)
Ps. Säger det igen. Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin :D Exakt två veckor kvar till Peace & Love, och så blir det kanske Lysekil tillsammans med ovanstående flickor under midsommar. Underbart. Ds.


Kommentarer
skrivet av: jessica

de e jätte kul att vi börjat umgås mer cissi :) midsommar kommer bli bäst :D<3

2007-06-19 @ 15:04:25
URL: http://jessiicaaa.bilddagboken.se
skrivet av: cecilia

Ja, det är ju skitskoj :) Ja, det tror jag med, Lysekil kommer vara underbart <3

2007-06-20 @ 12:36:11
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0