Studenten

Grattis alla studenter, och ett speciellt grattis till min favorit-dalmas Jesper :) Han var så söt i sin kavaj och studentmössa idag... jag vill också! Tror föresten att han blev riktigt glad för lagets present, själv tyckte jag iaf att den blev riktigt fin, haha. Fast av mig fick han inte riktigt den present jag hade tänkt mig. Jag hade nämligen tänkt att köpa typ en cd-skiva med "Svenska för invandrare" (fast jag skulle skriva dit dalmasar ist för invandrare), men det fanns inga sådana hemma :(  Jaja, fler bilder (riktigt fina sådana!) kommer snart att publiceras på ceciliakallin.bilddagboken.se. Ha en underbar helg allihop :)

image35

Kommentarer
skrivet av: jeppe

Jag vart jätte glad för presenterna :) tack så jätte mycket.
när kommer ni upp på peace and love då?

2007-06-23 @ 18:31:32
skrivet av: cecilia

Vad skoj :) Det var så lite. Jo, vi kommer ngn gång på torsdag em tror jag, så det blir skitskoj :D

2007-06-25 @ 21:52:11
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0