Underbara, älskade juni

Wiiiie! Idag har det hänt två positiva saker till :D
1. Sofie och Marie ska med till Peace & Love! Absurt bra! :D
2. Glömde att berätta igår, men: Jason Mraz ska också spela på festivalen! Ni vet, han som har gjort I'm Yours! Och jag är nog nästan så glad som man kan bli! Mando, Lasse Lindh, The Sounds, Sugarplum, Jason... Vilka fler kan man önska sig?!
Idag har jag föresten gjort blonda slingor, eller, ja, inte så ljusa, men.. Det blev riktigt bra, fast inte precis som jag tänkt mig. Nu har hela håret den nyans som mina solblekta toppar hade förut, så det ser naturligt och fräscht ut. Och jag känner mig lite somrigare till avslutningen : ) Idag var det ju så fint väder dessutom, så det kändes verkligen som om det var sommar när jag gick runt på stan i mina nygjorda slingor och min nya kjol. Och så mina solglajjor då, förstås. Men det kanske inte är så konstigt; för det är ju faktiskt juni nu : )

Kommentarer
skrivet av: Anonym

jag visste det cissi, jag visste det. att det skulle bli bra ;) jag ska nog bli din stylist !

2007-06-06 @ 22:38:53
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: cecilia

Haha, ja du får nog ta och bli det.. :P Men det är ju tur att jag valt att lyssna på dig :)

2007-06-06 @ 22:48:02
skrivet av: jeppe

the hives kan man önska sig, det är det enda bandet som jag verkligen saknar.
Iofs skulle håkan vara skön att få ditt och mika också.

2007-06-23 @ 18:37:22
skrivet av: cecilia

Joo, det har du allt rätt i Jesper. Eller Varför inte Kent? :)

2007-06-25 @ 21:50:56
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0