Vad är väl en bal på slottet..?

Jo, alldeles, alldeles underbar! Med strålande solsken idag igen, åkte jag (med min kära familj på släptåg) ut till Bjertorps slott för att titta på alla de uppklädda studenterna. Vi kom nämligen direkt från kusten. Jag älskar att titta på studentbalen, för hela atmosfären där känns liksom så lycklig. Vi kom tyvärr 40 minuter sent, så vi hann inte se alla, men jag hade ändå riktigt tur. Precis när jag kom fram till den där lilla rondellen så gick Jesper och Lovisa förbi. Vilken jäkla timing! Hann dessutom se alla andra jag känner också, eller iaf vad jag kan komma på. Lovisa var föresten riktigt fin i sin silvriga klänning, och hennes filmstjärne-leende gjorde ju inte saken sämre... Annars fastnade jag väldigt mycket för Emma Karlstedts klänning. Den var i en sån där fin ljusgul, och hon bar upp den väldigt bra med sin bruna hy :) Och så var ju självklart Hanna Henriksson väldigt söt. Hon hade en klänning med ett lite annorlunda mönster, riktigt fin tyckte jag allt. Fler bilder kommer läggas in på ceciliakallin.bilddagboken.se, så fort jag orkar..  :P
                              

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0