Dagens dag

Dagen började med en försovning; sju min i 7 vaknade jag, o min buss går innifrån stan vid kvart över. Ooops..! :S Hann med gjorde jag iaf, så det var ju bra c(: Sen vid 8 var det dags att närvara vid första advents-firandet i Skaras skiiiitstora domkyrka. DQ var riktigt bra måste jag säga :)
Senare bjöd svenska-Björn oss på pepparkakor (tack!), o så lämnade jag in ett engelskapapper som jag verkligen, verkligen hoppas att jag får bra på.
Väl i Fkp tittade jag till mina kära små volleybollare en stund, o nu har jag precis kikat på Idol. Bra att Andreas åkte ut, de andra är ju faktiskt bättre.
Annars tänker jag på Grekland idag <3
image281
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0