Falköping

De senaste 10 dagarna har jag verkligen haft fullt upp, därför har jag inte skrivit. Måste erkänna att jag längtar hem en del till Falköping. Längtar efter att träffa alla Fkp-vänner dagligen, träna med mina efterlängtade volleybollare, gå i sp1e-klassen med Julia... Känslan av att gå runt i en stor skola o samtidigt ha många att säga hej till, den existerar inte för mig nu. Jag saknar också känslan av att vara en volleybollare c(: Jo, jag vet, det låter töntigt, men det är sant! Jag har iaf fått för mig att de flesta på Ålleberg vill veta vilka volleybollarna är, tro sjutton att det är häftigt att umgås med landslagsspelare! Eller? Iofs är det väl så att mop också är en sån där linje som folk "ser upp till", eller hur jag nu ska säga, men ändå. Det är inte samma sak. Lokalerna i Skara är otrooooligt fina, alla ämnen (utom ljudteknik...) är riktigt roliga, o jag trivs skitbra i klassen! Det finns flera helt underbara tjejer där, men det är inte som hemma. Inte som i trygga Falköping. Där har jag allt. Utom skolan o klassen. Är så rädd att alla ska glömma av mig här hemma; för jag hinner ju inte träffas så ofta. Är skittrött efter en skoldag, o sen har jag ju volleybollen också. What to do?

Kommentarer
skrivet av: Anonym

vi glömmer inte av dig.
och jag hoppas du inte glömmer av mig/oss här hemma (tanken som tyvärr dyker upp endel i mitt huvud numera)

2007-11-18 @ 22:04:41
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: cecilia

nää, det göt jag verkligen inte! Önskar bara att jag hade mer ork :/ o tid. Saknar ju er alla!

2007-11-19 @ 21:21:04
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: Julia ( cissis favorit ) Green

cecilia, ingen kommer någonsin glömma av dig, du har ett hjärta av ren guld och du är en helt underbar människa. Alla här i stan tycker det, alla vet att du har fullt upp men ingen, ingen glömmer dig. för du är underbar!!

2007-11-21 @ 22:38:28
skrivet av: jessica

cecilia kallin, jag glömmer dig aldrig! och ja håller med tinisen att ja hoppas att du inte glömmer av oss heller:) jag håller även med julia! du är en av världens underbaraste personer och jag beundrar dig verkligen cissi. saknar dig

2007-11-21 @ 23:47:31
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: cecilia

Julia:
jag kommer aldrig glömma dig heller, du betyder så mycket för mig! Kul att vi kan träffas så pass ofta som vi gör iaf :)

2007-11-22 @ 18:20:12
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: cecilia

Jessica:
Klart jag inte glömmer av dig Jessica! :) Du är ju världens härligaste o roligaste :) saknar dig med ska du veta

2007-11-22 @ 18:21:36
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0