Julia-dag

Idag har jag träffat Julia igen :) Torsdagar har alltid varit de dagar jag liksom fruktat tidigare, jobbiga i skolan o bara allmänt tråkiga. Nu för tiden är de helsköna! Det börjar med att jag kan sova till 6:40 (jippie!), o sen har jag kör i 1 h 10 min, efter det är det dags för en 4,5 h lång håltimma! På den hinner jag så klart göra alla hemuppgifter från skolan, o så jobba på ensemblen med Bodil o Johanna :) Sen så käkar jag frukost också, o några timmar senare lunch på Olin's. Vid 13:40 är det dags för ljudproduktionsteknik i studion, där min ensemble just nu håller på o spelar in Queens Save Me. Skoj! O sen när jag väl kommer till Fkp vid 16:15 är min söta, underbara, älskade o saknade Julia Green där :) Då är det fika på Mingus o en liten spaningsrunda på stan som gäller :) Torsdagar är vår dag! <3
image280
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0