23:an

Gårdagen var riktigt mysig :) Det beställdes pizza för 700 kr till 21:an, o efter det gick jag, Elin S o Julia o tittade på den där telefonkiosk-filmen. Den var allt lite läskig tyckte jag, men jäkligt bra :) När den var slut kände jag att jag började bli hungrig (hade ju inte ätit pizza förut, för jag trodde jag skulle äta hemma), så jag gick ner till Lisa, Matilda o Anna på stan. Snälla Anton följde mig :) Tack!
Sedan traskade vi iväg till Valentino, o delade en pizza. Vi satt med några konstiga (men roliga!) göteborgare, som vi sedan dumpade för att bli hembjudna till två Fkp-killar på filmkväll. Fast där stannade vi inte särskilt länge, men ändå väldigt sent. Strax innan 4 påbörjade vi vår resa mot 23:an.
Tack Lisa, för min sovplats inne hos dig :)
                                      
Idag har jag bara pluggat lite, o sen kollat på RIGs div 1 killars match mot Göteborg. De vann med 3-2. O i mitt lags match mot Kungälv (som jag inte kunde följa med på pga förkylning) stod vi som segrare med 3-0 i set. Wiiie! :D
Kärlek ♥


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0