Fimkväll med Chixen

Har ju lovat att berätta lite om förra helgen, så det gör jag nu :)
Det började med att jag sov till halv ett på lördagsmorgonen (efter Ålle dagen innan), vilket är ngt jag aldrig brukar göra ens efter en festkväll - brukar iaf vakna till vid halv tolv. Dock inte denna dag, vilket förde med sig att jag endast hade 40 minuter på mig att duscha, göra mig i ordning, käka frukost o ta mig in till stan utan att missa tåget. Helt omöjligt förstås.
Konstigt nog klarade jag det, fast jag var tvungen att skippa fritidskortsköpet, vilket innebar att jag skulle behöva betala 100 spänn på tåget bara för att få åka i 16 minuter. K.U.L. Tack o lov var konduktören en väldigt snäll en, så jag fick åka för halva priset :) Det behövs fler som du, Konduktörmannen! :)

Väl framme i Skövde träffade jag Michelle, o vi skulle gå o titta på balklänningar inför höstbalen (som Klas bjudit mig på, dock blev allt inställt pga av hans produktion..), men alla såna affärer hade stängt, så vi gick o fikade på 2000, nej Båthuset, nej Rådhuset ist :D Där spillde Michelle ut sin choklad, så vi delade på min haha.
Efter ett tag kom resten av tjejorna (Christine lyckades missa bussen TRE ggr, så vi fick vänta ett tag), o då begav vi oss mot Michelle. Där hade vi taccos-, film- samt gråtkväll :') Mycket mysigt! Tack för en riktigt skoj helg allihop!
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0