J'adore faire la musique

Igår spelade jag o min kära bror på en FN grej i Karleby. Det var blandade åldrar. Riktigt skoj faktiskt, o det gick bra :) Det är så skoj att sjunga för äldre, för de uppskattar det verkligen!
Skolan går bra, det är riktigt skoj :) Dock sover jag nog lite för lite... Igår var jag så trött på vägen hem att jag somnade, och sen när jag vaknade till trodde jag att jag var på väg till skolan... :P
Inte bra.
Men annars är allt skoj o så, lärarna är bra o lektionerna intressanta :)
Dagens: Elin! Så skoj att du kommer o hälsar på i lilla Fkp :) Har saknat dig ju! :)
                                                    
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0