Mando Diao

Äntligen släpper de sitt fjärde album! :) Bara en halv månad kvar nu, sen är Never Seen The Light Of Day released :) Den nya singeln If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow är grymt jävla bra, så mina förväntningar på albumet är inte direkt dåliga...
Jag undrar om det var den nya singeln de spelade för första gången på Peace & Love, eller om det var någon annan ny låt? Hela stämningen var så exalterande, så jag minns bara några av de låtar de spelade.. :P
Hur som helst ska jag defenitivt ha det här albumet som ett riktigt album. Det är ett måste.
image214  image216

Kommentarer
skrivet av: jeppe

Jag vet inte vad du tycker. men jag blev inte överdrivet imponerad viserligen va det skoj att höra dem på lite annat sätt men tveksam över om det verkligenär deras bästa plata som många säger.

2007-10-27 @ 20:43:06
skrivet av: cecilia

jag har inte hört hela plattan än, men jag tyckte If I don't live... var jäkligt bra iaf :) fast jag gillade dem väldigt bra som de var förut, det nya soundet är ju typ lite irländskt, men jag tror det kan bli coolt :)

2007-10-29 @ 11:32:56
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0