Musikfestivalen

I fredags hölls den årliga musikfestivalen i Skara, med tio låtar skrivna av MoP-elever :) I två av låtarna var alla ettor med och körade: Julias låt Nära Varandra o Joqes o Hannas låt Time To Say Goodbye. Den sistnämnda hade typ ett musikalsound, o vann senare hela alltet. Det var tredje året i rad för Joqes del... När vi övade någon dag tidigare i veckan sade vår körledare:
-Nu sjunger vi Nära Varandra, o sen är det Time To Say Goodbye!
Låten som kom tvåa var skriven av Diddi o Lisa, som har varsina otroligt mäktiga röster!
                                    
Hela konserten spelades in, o alla satt i greenroom o kollade på vad som hände på scen med hjälp av en projektor. Bilden kom ju direkt från kameran, o där kunde man läsa hur lång tod som spelats in o hur lång tid som var kvar på bandet. Vet alla hur symbolen för ett band ser ut (ovan th)? Tydligen inte Elina från min klass iaf, för hon sade till mig på fullt allvar med funderan i blicken:
-Alltså, jag har aldrig riktigt fattat varför de har ett par glasögon där..!
HAHAHA!! Min klass är bäst ;D
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0