Stockholm

Gårdagen tillbringades i vår kära huvudstad tsm med söta Sofie :) Shopping stod förstås på to-do-listan, så vi rännde omkring runt Drottninggatan o Sergelstorg nästan hela dagen, med undantag från nån timme på Söder.
Vi åt lunch i Kungshallen, o senare fikade vi på Chokladfabriken :) Världens bästa café för övrigt! Allting är gjort av choklad, som de gör själva. Himmelriket på jorden för chokladälskare, alltså <3 (För att komma dit tar du tunnelbanan till Slussen, o sen tar du 2:ans buss från samma sida av vägen som du kom ut från tunnelbanan på, o så åker du bara två hållplatser, så står du utanför detta underbara lilla café sen!)
         
Något annat jag vill hylla är Monki. Denna älskvärda affärskedja har slagit sig djupt in i mitt hjärta, o jag tror aldrig att den kommer komma därifrån! Båda mina fynd från gårdagen kommer från Monki, o Sofies mössa o ena kjol gör det med :) I      l  o  v  e      M  o  n  k  i     < 3
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0