Ållefestare

Jag hade skitskoj igår :) Förfestade tsm med en massa underbara tjejor hemma hos Klara <3, o hon hade som vanligt en massa gott att bjuda på. Känner ingen mer som är så jäkla generös som hon..! Hon hade tom köpt en present till mig, fatta söt hon är!
När klockan började närma sig 23 var det meningen att vi skulle börja traska ner till Terassen, men då fick jag syn på att Emelie (utklädd till baseball-spelare i matchdräkt bestående av vit tröja, vit keps och VITA TIGHTS) passande nog satt sig i RÖTT VIN... Gapskratt utbröt givetvis. Efter många om och men kom vi iaf iväg till slut, o väl där hade iaf jag skitskoj :) Jag träffade bla alla goa volleybollare, o så en massa Fkp-bor som jag inte träffat på aslänge! Lyckad kväll, med andra ord!
Dagens: Julia, för att sötungen fyllde år! O så Klara också, för att hon är så snäll o go! :)
    

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0