Allt är relativt

Har tänkt på en sak. Fan va allt är relativt, alltså! Som tex nu på damlagsträningarna, om någon missar en boll blir den personen verkligen nere. Som om det spelar någon roll egentligen! Det är ju ändå bara division 2 ju. Eller alltså, det är ju bra att alla vill göra bättre, men man behöver ju inte bli depp för att man klantar till en enda boll när man spelar i Falköping! Eller? Inte konstigt att folk får prestationsångest o skit.. Visst, förra säsongen skämdes jag med om jag missade, men nu känner jag mig lite mer säker på min plats i damlaget, speciellt efter Finland. Men för de små -93:orna som får åka med o spela div 3 i Läckö Cup i helgen är det ju värsta grejen! Allt är verkligen relativt här i livet...
                                   image202            
Förresten! Ladda hem Sarah McLachlans Fallen. Den e väldigt fin tycker jag :)

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0