RIG, vad hände?

Spelade Läckö Cup idag, o det var riktigt skoj :) Första matchen var kvartsfinalen (cuppen började igår), o jag hade räknat med att vi skulle förlora, efter som våra motståndare var RIGs 89-90:or. Men hela Falköpings lilla damlag var iaf inställda på att göra deras vinst till ett helvete :) Vi förlorade första set stort, men sedan i andra tog vi tag i oss ordentligt och VANN! Jo, du läste rätt! RIGs lag bestående av 5 st 89:or varav minst en elitseriespelare, och resten 90:or förlorade i andra set mot FALKÖPING! Mina servar gick dessutom sketabra :) Servade jättelånga (som egentligen skulle ha gått ut) som touchade de stackars RIG-spelarna på vägen mot läktaren..! Och sen när de backat en bra bit lade jag en jättekort... :D Mohaha! I tredje set förlorade vi dock, men med 13-15. Men trots att protokollet sade att RIG vann, så var det ändå vi som var vinnarna!
Tillslut slutade vi på en femteplats, och det var bra :) De stackars 89-90:orna från RIG fick senare stryk av RIGs 91:or i finalen; SKAMLIGT säger jag bara! Men 91:orna spelade riktigt bra, och det roligaste av allt var att 89-90:orna värmde upp till följande klapp-ramsa:
MOS! (Klapp!) MOS! (Klapp, klapp!) MOS! (Klapp) MOS! osv...
Lite för vågat och kaxigt med andra ord... Så denna kväll är jag glad, men några som inte är det är nog 89-90:orna. Jag skulle ju inte vilja vara dem nu precis! Vad ska Martin säga om detta..?


Vinnarna <3

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0