Sommaren 2007

Länge har jag hoppats o trott att det ska komma en liten sommarvurm till, så därför har jag skjutit upp följande inlägg. Nu har jag dock gett upp. Det är ju för bövelen september o kallt som fan!

Gjort / inte gjort sommaren 2007!
Har du...
...åkt båt? Japp
...festat med vänner? Klart ;)
...tältat? Nääe
...badat? Så klart jag har! :)
...shoppat? Oui, oui, oui!
...läst en bok? Jo, det blev ett par st pga det dåliga vädret... :/
...grillat? Japp
...varit hemifrån? Västkusten o Danmark 2 ggr
...spelat beachvolley? Mm, några ggr iaf
...sommartränat? Hrrm.. Inte så mycket som jag kanske borde ha gjort.. xP
...åkt vattenskidor / wakeboard / kneeboard / ring? Ja, ja, ja, ja!
...gjort något oväntat? Hmm.. nääe, tror inte det :/
...varit på festival? <3Peace & Love<3
...varit på konsert? Parksommar med Säkert!, Salem Al Fakir och Moneybrother
...träffat någon du saknat/saknar? Ja :)
...stannat ute alldeles för sent? Joo, ngn kväll, kanske... (A)
...druckit alkohol? Un peu, peut-être... (A)
...gjort något du inte borde? Mm, kanske det, kanske
...ljugit om något allvarligt för någon? Nepp
...sagt att du älskar någon? Jajjemen, alla mina vänner :)


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0