Det stavas v-o-l-l-e-y-b-o-l-l

Japp. Så kan man beskriva min tillvaro just nu, eller ännu bättre - volleybollvolleybollvolleyboll. Det konstiga är att jag tycker attd et är riktigt kul också ;P Vi kvalade mot Norrköping på hemmaplan i lördags, med resultatet 3-1 till OSS!!!!! Wiiiiie :D I söndags mötte vi Karlstad, också på hemmaplan, och resultatet blev 3-1 till.... OSS!!!! Mohahaha! Nu är vi så jävla nära, och jag tänker fan inte låta något sabba detta för oss! Nu ska vi banne mig upp till div. 1 - en gång för alla!
Ni som hängt med i min blogg ett tag vet att jag inte direkt uppskattat den senaste säsongen, och det vore så skönt att bara få glömma den, och kliva upp ett steg! Det skulle vara så sjukt kul med match varenda match! Alla kvalmatcher känns det som att jag presterat mycket bättre än vanligt, och det blir ju så när man har motstånd som är mycket bättre än vanligt! ASKUL.
image449
We're almost there.
Finally.
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jeppe

Grattis och lycka till!

2008-04-08 @ 00:00:30
URL: http://zoulias.blogg.se
skrivet av: Anonym

Hej Cissi! :) Okej nej det är absolut ingen fara.. jag hade fått komma med samma besked. Jag har verkligen megamassaplugg att göra alltså. It sucks! tyvärr kan jag varken ses varken fredag eller lördag, jag ska med moa till götet när hon söker in till Idol :) är det många från din klass som ska söka dit? Verkar som det är en helt del från Mop. Men kan du på söndag kanske? :) BTW!! Kommer du och kollar på vår uppvisning i stadsteatern nästa onsdag 19.00? Han idol kristoffer kommer då med. Vore skitkul om du kom :) PUSSS :*

2008-04-08 @ 13:27:15
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: julia

grattis, var där och såg dig lite, du var jätteduktig.
måste bara säga att nr 15 är ju hm... jaaa.. var dom tvungna att ta den bilden? :P

2008-04-08 @ 19:21:08
URL: http://juliagreens.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0